zondag 23 december 2012

Leren mediteren [26] - smiling opens the heart, prettige yoga met de vrouw


(ervaren) coach Clark Kent gaat met jou samen leren mediteren. Een gratis training die je leven veranderen zal !

We zijn in week 2 van de 8, dag 7, deze week was grenzen, lichte yoga.

Nee, nee, nee, met de stem van die pastoor kan ik niet werken. Trouwens je moet een soort draaiboek hebben van houdingen die je vlot achtereen wilt doen ; 

opwarming/ enkele asana 's/ een einde, stretchen/ adem en liggen

punt uit. 
Een eentonige stem doet het niet voor mij, je hebt toch wat yogamuziek ja toch?
yoga t-shirtje van mijn vrouw 


Mijn vrouw pakt het meteen aan als een serieuze les , een sessie , en misschien is dat maar goed want ik deed het heel kalm met 'de stem' en veel grens was daar niet bij.
Ik schrok er wel van want zij is superlenig, kan yoga, en de asana 's zien er bij haar direct uit zoals in die mooie boeken met blinkende bladzijdes , OO Jeee !

Mijn vrouw is een strenge yoga lerares, maar we hebben plezier gehad en een uurtje samen, elkaar aanraken en helpen.. leuk. 
Zo stijf als ik ben, kon ik nadien wel met de vingertoppen aan de grond, en voelde ik me wakker, energiek. Ze heeft dat goed gedaan ; en morgen oefen ik 








en doen we het na haar werk samen ; warming-up/ zonnegroet A/ berghouding/ Urdhva uttanasana/ hardloophouding/ neerkijkende hond/ boomhouding/ kaars/ zijwaartse plank/ ploeg/ stretch en lig.

Ik weet weer wat te doen.

en morgen beginnen we week 3 !, weer iets anders.

namaste
coach Clark Kent


Geen opmerkingen:

Een reactie posten