zaterdag 22 december 2012

Leren mediteren [25] - Yoga - de vrouw komt er zich mee bemoeien !

coach Clark Kent gaat met jou samen leren mediteren. Een gratis training die je leven veranderen zal !

We zijn in week 2 van de 8, dag 5, deze week grenzen, lichte yoga.

Gisteren deed dochterlief mee, vandaag moet ik nog doen en dat zal wel alleen zijn, goed hoor.


Vanaf overmorgen zijn we allen een weekje thuis, kerstvakantie. Ik vroeg wat tips aan mijn veel lenigere vrouw omdat ik 'kaars' al niet meer kan en die laatste oefening om de benen over mijn hoofd te zwaaien eng vind alsof mijn nek zal breken.

'doe eens voor' zei ze, en kwam een beetje bij duwen.
http://www.londerlelie.be
; Yoga voor kinderen en mama 's (lief hé)

'Vanaf morgen doen we met heel het gezin yoga' zei mijn vrouw aan de brunch. Er werd flink met de ogen gerold door de zonen, dochterlief stak pas om 13:21 het warrige krulhoofd uit haar donkere kamer. 


Vrouwen, altijd bemoeien ; maar ik vind dat voor een weekje wel o.k. ; hou van een experiment.

http://www.varsana.nl


http://www.yoga-props.nl

Als coach deed ik vandaag een paar Yoga aankopen op ebay, maar er zijn ook internet winkeltjes genoeg die vrij goedkoop zijn. Ik combineer een goedkoop matje van ebay met een paar matbinders van Varsana en een brik van yoga-props, koop het waar het 't goedkoopst is.





Vandaag heb ik wel tijd - en ben ik blij dat ik gisteren tijd gemaakt heb zodat ik kan zeggen dat ik het experiment volhoud.

Jij toch ook hé. Anders blijven herbeginnen zegt neuroloog Kabat-Zinn, blijven herbeginnen.

Blijvend herbeginnen dat is trouwens mijn mantra over ; mijn definitie van volhouden, ik val bij alles regelmatig van de wagen al is dat nooit lang.


Tot morgen of na het weekend,

namaste,
(shopping)coach Clark Kent





2 opmerkingen:

  1. Hou van die shopping tips ! Leuk idee om het samen eens te doen, Yoga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 dagen voor Kerst, ik heb 'snel' mijn tienerdochter en haar vriendin naar 't Stad gereden, pokkedruk ! Wat ik zei gisteren over 'tijdig inkopen doen' hoort écht wel bij 'zijn'. Verkoopster in de bakkerij zei dat ze morgen of de dag voor Kerst nog voor iedereen pakjes moet gaan halen ! , dat is niet meer ontspannen. Stel je voor 'overspannen aan Kerstmis beginnen'.

    Ik ga lekker koken na wat lichte Yoga. Laat het buiten maar gieten, of niet,maakt me niets uit.

    BeantwoordenVerwijderen