zaterdag 15 december 2012

Motivatie - Ik kan dat niet ! - Nick Vujici - Mark Herremans

Motivatie ; één van mijn favoriete onderwerpen als coach, en binnenkort is iedereen overal ter wereld weer uiterst gemotiveerd ; nieuw jaar !

Na een tijdje verslijt die instant-motivatie weer, 't is te lastig, 't is niet te doen of vol te houden, ik kan dat niet ..erger is dat sommige mensen er een kater aan over houden en menen dat ze het niet waard zijn, dat ze nooit iets zullen bereiken terwijl anderen het wel kunnen.

Wel, dat laatste is een hoop kak ; vrij vertaald uit populair Amerikaans. 
Uw coach heeft een boek met als titel wat is jouw excuus!
over weerstand, opgeven en van die dinges, over demotiverende gedachten dus. 



Het is niet altijd gemakzucht, het is soms ook aangepraat door anderen ..en later heb jij jezelf ongezonde dingen aangepraat die feitelijk niet waar zijn, maar het zijn gestolde gedachten geworden, automatische gedachten. Jij mikt daarom laag, of jij begint er zelfs niet meer aan..

Uw coach laat daarom nu een filmpje op je los ;
we gaan het in mijn nieuwe reeks meditatie hebben over milde motivatie, maar nu wil ik jouw gestolde gedachten alvast wat ontdooien ;
Zulke filmpjes doen het voor mij nog steeds ;









Jouw interesse gewekt? ;
Om hem te bedanken zet ik Nick Vujicic zijn http://www.attitudeisaltitude.com/
hier even bij. 

Ram Dass, de motivatiespreker die verlamd geraakte doch weer spreekt, is ook zo een voorbeeld.

Christopher Reeve, Steve Jobs, Muhammed Ali, Michael J. Fox, Stephen Hawking, Mark Herremans, 

..mijn buurman de gepensioneerde tuinier met kanker

Je kunt jezelf motiveren, je kunt voorbeelden zoeken en vinden,
ook deze coach doet dat.


coach Clark Kent 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten