vrijdag 21 december 2012

Leren mediteren [24] - Yoga is lachen met papa !

coach Clark Kent gaat met jou samen leren mediteren. Een gratis training die je leven veranderen zal !

We zijn in week 2 van de 8, dag 5, deze week grenzen.

Kort bloggen want 'geen tijd'. Klinkt dat bekend?
Tijd maken.

Heb vandaag wel al in zijn vertoefd want gezwommen.


Maar er zijn meer zijn-momenten in mijn dag die anderen doen zouden noemen ; niet winkelen maar feestdagen reeds rustig voorbereiden, niet kinderen naar en van school doen maar samen zijn, niet naar de bank en boodschappen doen maar fietsen, ..het is maar hoe je 't bekijkt ; of kiest te bekijken.


Lichte Yoga ging vandaag goed.


Ik hoefde het niet alleen te doen, voor de aardigheid kwam mijn dochter tonen hoe het moet. Zij is ballerina en plooit alle kanten op, dan kun je je voorstellen hoe dat voelde voor deze vader van 42. 

Op het einde van de lichaamsoefeningen hebben we wel gelachen met 'de stem'. Op het einde zegt hij te blijven liggen, maar dan hoor je hem opstaan, stappen en de deur dicht doen.

'Hij verlaat ons' zei mijn dochter gierend 'hij loopt weg, wat nu?, moeten we blijven liggen en wachten?'.

Morgen sta ik er weer alleen voor want voor de tienerdochter was dit maar een grapje, om samen te zijn met haar ouwe papa.
Het was leuk. 


















Ik zei dat je ook zou gaan zitten

Ik laat de stem jou daar alles over vertellen ;


namaste

coach Clark Kent





What we think, we become.
Buddha








Geen opmerkingen:

Een reactie posten