maandag 29 februari 2016

Mediteren met coach 48, Why mindfulness is a superpower.


Mijn agendag propvol. Winkelen over de grens, naar een communicatie-training en dan boodschappen doen voor deze week.
Superkrachten heb ik niet echt dus zal Clark Kent zijn tijd, net zoals zijn alter ego, vliegen. En terwijl ook mild en vriendelijk blijven tegen mijn mede aardbewoners, er onderweg geen een vies bekijken of aanrijden of zo.

Bloggen komt er niet van, twee filmpjes opladen en bekijken ging nog net. 
Mediteren doe ik zeker. Als je meedoet weet je dat de tijd op het bankje of zitkussen voorbij vliegt, tijd die je door de dag dubbel en dik lijkt terug te krijgen. 

Dan Harris is iemand die je moet ontmoeten, kijk hier zeker naar. Morgen laat ik de man aan het woord, hij kwam op een speciale manier tot mindfulness.





 

Of je denkt er het jouwe van en mediteert.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten