donderdag 25 februari 2016

Mediteren met coach 44, Luisteren en mindfulness, en mindful luisteren naar je lichaam.



Hoe was jouw meditatie? Of doe je het zodadelijk nog? Oké. 
En de milde aandachtsmomenten overdag? Oké.

Anders kun je een buddy vragen, of hier een commentaar plaatsen. Het is een experiment dus reken op ups and downs, gewoon terug beginnen. We doen het samen, opnieuw en opnieuw (ja ook ik).

Mijn meditatie van de dag zit er op, ik wandel nog naar de bakker, ga naar de optieker, lees een stuk in een roman, doe een dutje en ga dan werken op de PAAZ.

Coaches hoeven niet altijd 'man' of 'leeftijdgenoot' te zijn, en voor mindfulness ook geen 'monnik'. 
Coach Clark Kent wisselt graag af tussen boeken, tijdschriften, beelden, luisterboeken van allerlei auteurs. 

Deze jeugdige meid heeft ook iets te vertellen over onze week mindfulness en communicatie. De presentatie is jong, volt en kort. 


Ik wou dat ik het steeds zo bruisend kon brengen, knap gedaan.

Voila, ik mag zodadelijk gans de avond gesprekken doen en contact maken met cliënten en patiënten. Mijn bed zal daarna welkom zijn, ik doe alvast wat energie op om het helemaal te halen tot vanavond.

coach Clark Kent




Geen opmerkingen:

Een reactie posten