zondag 21 februari 2016

Mediteren met coach 40, Ook de coach mislukt wel eens een probeersel, we zetten door.


Mindfulnesstraining week 6

Holà coach!, hoor ik jullie al zeggen, vorige week was al week zes !

Heel opmerkzaam van u.

Je hebt gelijk, maar qua lezen en bloggen was het geen suc6. 

Coach Clark Kent had één nogal saaie bijscholingsdag, en daarna drie uiterst interessante PTV trainingsdagen rond agressie. Mentaal en fysiek heel intensief bezig. De laatste dag was met acteurs die het zo goed deden dat ik uren later nog niet kon slapen van de adrenaline en al de informatie die ik nog te verwerken heb, denk ik. 

Pijn op interessante plekken ook.

Mediteren deed ik wel, maar niet elke dag en telkens een kwartier, dus niet volgens ons experiment. Op dinsdagavond was ik niet goedhartig of zacht voor mezelf, streng vond ik mezelf lui en te moe.  

Hoe vaak zeg ik jou dat je dat beter niet doet? dat streng of boos zijn op jezelf, ik heb het mezelf ook gezegd en heb geluisterd. Ik ben wat tegen mijn opvoeding in sloom gebleven dit weekend. Lui winkelen, eten maken, opruimen en foto 's sorteren kan ook hoor. 

Wat kan ik toch fel en stug voor mezelf zijn, ik moet er zelf bijna mee lachen,
dagelijks enkele momenten van milde oplettendheid lukte immers wel. Waar heb ik het over. 

Deze week gaan we verder. 
Heel het leven is een experiment, en hoe meer je experimenteert hoe beter. Alle leven, dat van alles en iedereen, is een probeersel. 
We proberen het in week zes gewoon opnieuw. 

daar gaan we
coach Clark Kent











Geen opmerkingen:

Een reactie posten