zaterdag 1 september 2012

A Complaint Free World on audio

Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 46 bis/ dag 85 met het paarse bandje om de pols. 

Ik zei dat A Complaintfree world ook op cd bestaat/ en op audio-download. Uw coach luistert op de weg en in de file naar audiobooks, heel handig gebruik van die anders 'verloren' tijd.
ff tonen:


Op het internet vind je die zaken gemakkelijk en redelijk geprijsd, voorbeeld :
http://www.randomhouse.com/audio/catalog/author.php?authorid=79331

Mijn exemplaar heb ik van ebay geloof ik.


Ik zat zonet met mijn twaalfjarige zoon in de auto, hij was net naar een zwemfeestje geweest bij zijn vrienden. Alles was opperbest toch hoorde ik hem de hele weg klagen. Typische tienermanieren, ze ontwikkelen overal een mening over - ook al weten ze niet zo veel. Moet daar vaak om glimlachen, maar nu stoorde het.
Daar gaat weer een oude madam over door het rood, die wilt dood zeker.
Heen was sneller precies (zucht).
Geen parkeerplaats dat moet ons weer overkomen.

Hoe komt het toch dat ik niet klaag - wees op mijn bandje - maar jij niets anders doet nu? Wie geeft jou dat voorbeeld?
Mama was zijn antwoord. 
Maar dat is niet zo kerel, mama klaagt eigenlijk weinig en niet zegt zeker niets over het verkeer en over andere mensen.
Ik-weet-niet (schouders ophalend).
Ik deed wat suggesties : vrienden, leerkrachten, TV ..
nee

Hij had er nog niet bij stil gestaan : een gewoonte dus. 

Ik wens je een klaagvrije dag
Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten