woensdag 19 februari 2014

Stephen Hawking, Will Bowen én coach Clark Kent vertellen u waarom mensen klagen | Speciaal om Jou aan te moedigen !

12 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
Will Bowen - 5 
Clark Kent - 1

Gisteren niet aan bloggen toegekomen , wél één ganse dag iets proberen te maken dat schromelijk mislukt is. Niet leuk , maar ik weet nu hoe het niet-moet , en waarschijnlijk hoe het wel moet. 
Eerst vond ik het een 'verloren' dag , vandaag denk ik dat die poging me korter bij een oplossing bracht. 

Vandaag geen tijd om dat werkstuk voort te zetten , werken, winkelen, poetsen. 

Ik zit op dag 1, opnieuw, omdat ik geklaagd heb tegen mijn vrouw dat de zonen niet om kunnen met elektronica op hun kamer. Vandaag gaat de elektriciteit op hun kamer uit en leveren ze alles op batterijen in want het is de zóveelste keer dat ze stiekem computeren en dvd 's kijken na hun slaaptijd.

In feite is Louis en haar collega Power Girl begonnen met klagen tijdens een bezoek , .. heeft zij de kinderen betrapt en geklaagd .. en toen kloeg ik ook .. damned, er-in-getrapt. 
Klagen is klagen, géén excuus, dus bandje verwisselt van pols.

Hoe vaak klagen we méé met anderen ? , echte kuddedieren zijn wij mensen wel. We willen aandacht, er-bij-horen, beïnvloeden, of begrip..

Als ik mensen bezig hoor , gaat het dikwijls over banale dingen , je kunt werkelijk over alles klagen.
Er zijn de vijf hoofdgroepen waarom mensen klagen, de (klik hier op :)  vijf redenen 

Jouw coach Clark Kent sluit deze blog af met de woorden van iemand die alle reden zou kunnen hebben tot klagen, méér dan wij tezamen misschien, en hij doet dat toch niet (tiens).

Klaagvrije groeten van coach Clark Kent,


it is a waste of time to be angry about my disability. One has to go on with life and I haven 't done badly.
People won 't have time for you if you are always angry or complaining.

Stephen Hawking













Will Bowen says:

I'm on Day 5. How's it going for you?

If you're struggling--switching your bracelet a lot because you are complaining, remember this quote from "The Magic of Thinking Big" by David Schwartz, 

"How you think when you lose, determines how long it will be until you win."

Don't get mad at yourself when you complain
be thankful that you are doing this difficult but life-changing challenge!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten