maandag 17 februari 2014

Het Verraden Verjaardagscadeau | géén titel van Suske & Wiske

10 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
Will Bowen - 3 
Clark Kent - 2
Zelfs Boeddha vindt de tuinlantaarns o.k. , en doet mee met A Complaint free World

Onder deze pot slapen onze twee schildpadden, Boule & Vitesse, tot april

Eergisteren kon ik er niet mee lachen dat een collega van Louis Lane - waarmee ik ging winkelen - het cadeau verraden heeft dat ik Louis volgende maand met haar verjaardag wil geven.

Erger nog ; ze zei haar ; 'Hoe vond je de paarse bloempotten die Clark gekocht had, ik vond ze maar niks'. Wel, het zijn niet eens bloempotten, maar drie tuinlantaarns die perfect passen bij onze bloempotten!. 
Daarbij komt nog dat Louis er niet van houdt dat ik 'nog' bloempotten haal voor de tuin, ze houdt van simpel en rommelvrij.
Ze verwacht dus meer rotzooi van Clark in de tuin i.p.v. een leuk presentje, sh!t. Ik kan op zoek naar iets anders.

Ik heb mijn winkelbuddy dus ff hardop vervloekt. Zéér kort, maar ook kort - ja - is klagen , en dus bandje van pols wisselen.

BTW ; Hoe vind je mijn nieuwe nis in de tuin ? Nog niet af, maar 't komt stilaan goed. 
Laat 't me gerust weten, en óók op welke dag jij bent. Succes eh.

Deel deze blog, geef een +1, dat vind ik ook tof.


groetjes van jouw coach Clark Kent,



Will Bowen says : Day 3 again. 

What day are you on? 

What I've discovered is that 
the only people who fail to make it 21 consecutive days without complaining are the ones who

don't begin 

either give up or 

don't know what day they're on.

If you're on Day 1, cool.
Day 18, great.

The only people who ever lose are the ones who don't play.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten