maandag 24 februari 2014

Het Leven Zelf Is Een Quote | Mijn leven is nogal saai feitelijk

18 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
W Bowen 10 - C Kent 7 

Als je zoals ik vandaag een hele dag alleen bent en kuist, is niet klagen nogal gemakkelijk (Volgende week is mijn sabbatical pas voorbij). 
Niet al mijn dagen zijn action-packed , op bezoekjes heb ik soms zo weinig te melden dat ik ronduit 'saai' genoemd zou kunnen worden. Ja , nog saaier als ik niet mee-klaag-met-de-rest. En daar zit mijn raad van de dag :
Ik wil niettemin iets opmerken als coach. 

Je hoeft je niet elke dag fel te bewijzen, het hoeft niet altijd een grote moeite te zijn wat je er voor doet.
Soms moet je gewoon bereid zijn om rechtlijnig en 'saai' te zijn. Ik bedoel dat leven 'gewoon' leven is. Voor mij is dat boeiend.

Het enige dat je doet is : 'elke dag consequent doorzetten' , 'Volharden dus'.

Will Bowen maakt er hier onder een taalkundige vondst van onder de vorm van een wiskundige formule. In het Engels klinkt dat juist en clever, .. vertaald .. minder catchy.

Ben ik echt zo saai ? Nee, jouw coach Clark Kent amuseert zich wel met inbrengen van 'leuke' topics, de conversatie wat te 'sturen', en mijn talent voor dubieuze 'humor' is een meevaller. Als je gewoon al goed luistert, vinden mensen je ontzettend interessant .. want het leukste onderwerp is toch 'de ander' nietwaar.
Ik maak er elke keer wat van. Ik zie ook de fun in 'gewoon' leven.

Op welke dag ben jij nu ? 
Succes !
Klaagvrije groeten van jouw coach Clark Kent,




















Will Bowen says : It seems that everyone has a formula for success. Well, if anyone cares, here's mine.

              C 
S = _____

              T

Success equals
consistency over time


When you repeatedly do something over a long enough period of time, it becomes who you are.

"Want to free yourself from the attacks of your ego? Consistently challenge that little demon voice in your head until it relents.

Want to get in shape. Exercise daily--daily! Be consistent.

If you aspire to become a Complaint Free person, you need to consistently switch your Complaint Free bracelet with every spoken complaint.

Over time, you will become successful at not complaining and your life will reflect the happier, healthier new you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten