woensdag 26 februari 2014

Verkeerd gemotiveerd | What Succes Really Looks Like

19 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
W Bowen 1 - C Kent 8

Content dat ik niet de enige ben die hervalt, en hervalt, en hervalt, en .. 
.. maar de les is, dat dit niets geeft. 
Je bent een normale gezonde middelmaat als dat zo is. 

Het geeft moed om te mogen mee-maken dat je voorbeeld ook fouten maakt. 'Als fouten maken er bij hoort, kan ik het ook', denk ik dan.

Je bent verkeerd gemotiveerd als je alleen maar zou willen slagen want het leven is geen regelrechte reis naar succes. Als je denkt dat 'het goed doen' is gelijk een trap op lopen, met elke trede weer een stuk naar boven, dan zul je koude douches krijgen. Je weg naar succes wordt doorkruist door allerhande varia, het leven.
Gewoon het feit dat ik een mond heb ,bijvoorbeeld ,  is al een reden dat ik fouten maak in een gesprek. 

Clark Kent heeft dit in eerdere blogs al ' Failing Up! ' genoemd.

Mocht ik in het verleden géén fouten hebben gemaakt , dan stond ik nu niet waar ik ben , daar ben ik zeker van. Dan was ik blijven steken.















"If at first you don't succeed, you're running about average." --M.H. Alderson 


Back on Day 1 ... Awesome!

Here's what happened-- I went to the gym last night. It was bitter cold. I went into the gym, changed to work out and discovered I'd left my phone (music) in the car. I bundled up, went back out, crossed the parking lot and retrieved my phone.

After I'd changed for the second time and was about to lock my locker, I realized I had left my earphones when I went back for my music.

So, let's just say I spoke some complaints. Now, I'm back on Day 1.

This isn't a race; it isn't a competition.

Stay with it and together we'll cross the 21-day line.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten