zaterdag 15 februari 2014

De coach met het elastiekje om de pols | Wij VS. Will Bowen

8 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
Will Bowen - 1 
Clark Kent - 6 
Komaan! we helpen elkaar om klaagvrij te worden. Lees mee, de tips komen geleidelijk aan.

Gisteren was ik het oneens met Will Bowen over het toelaten van Vloeken als niet klagen. Ik liet hem weten dat wij hier net campagne voeren 'minder zuur aan 't stuur', en vroeg wat hij daarvan vond.

Hij 'liked-te' de comment en vandaag verwisselde hij zijn paarse polsbandje o.w.v. mopperen in de wagen. 
En Clark Kent ziet in dat een een onoplettende vloek wel eens kan - al sta ik het mezelf niet toe, en leerde ik me die automatische reactie op die manier af.

Will Bowen geeft in zijn getuigenis over deze dag het adres waar je gratis polsbandjes kunt krijgen - alleen verzendingskosten. 
Begin alvast met een elastiekje om je pols ! , géén uitstel, wisselen maar ..

groetjes van twee coaches , waaronder coach Clark Kent,


Will Bowen says : There's no shame in Day 1. We are going to have to start over, and over and OVER if we are serious about going 21 days without complaining.

Yesterday, I was driving through a parking lot when a woman cut in front of me. After a second, I muttered an irritated comment to myself. So, it's back to Day 1.

When you switch your bracelet--CELEBRATE!! you are taking positive action to overcome one of the most pervasive and toxic things in the world--complaining.

And, if you're not doing the 21-Day challenge with us, get off the stands and into the game. Get a Complaint Free bracelet from the non-profit:www.AComplaintFreeWorld.org. Or, just use a rubber band. It'll change your life!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten