zaterdag 22 februari 2014

Sabbat | Gemotiveerd aan de slag met jong en oud | Hoe bestel je die Paarse Polsbandjes gratis ?

16 dagen ver in de 21-dagen-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen).
W Bowen 9 - C Kent 5 

Mijn sabbat , was een ware zoektocht naar een nieuwe uitdaging. 

Sabbat was met momenten een eufemisme, een verbloeming, verzachting voor momenten-van-beproeving-door-onzekerheid, twijfel, moeite, .. . Want Zoeken is niet-weten, en nooit leuk. Je kunt je alleen kalm houden want sabbat is rust.

Sabbat was ook back-to-basics, en herbronnen.
Ik was weer eens écht hélemaal papa, en écht huis- en klusjesman, helemaal nuttig en waardevol heb ik me gevoeld. 
Ik Voel me opgeladen en fris. Time out is het beste dat me 'overkomen' is,  nee, het was 'een keuze'. Uw coach had ontslag 'gegeven' (of 'genomen'), zonder uitzicht op iets anders. Achteraf gezien zowat de beste keuze uit mijn leven.

Nu ga ik weer helder, fit, kloek, monter, fris, nieuw, onbevangen, uitgerust aan de slag met jonge medewerkers en zilvergrijze bewoners.

Uw coach heeft véél steun ervaren op alle vlakken, weet weer wat een prachtige partner, gezin en vrienden ik heb. Thanks mannen.

Gisteren was een bewogen crazy dag , ik kreeg op tijd van een uur twee prachtige werkaanbiedingen. Als je aan de boom blijft schudden valt er wel die ene perfecte appel uit. Ik heb niet zomaar een appel opgeraapt. 
Ik ben er hélemaal klaar voor. 

Op deze dag geen klagen, ging als vanzelf ! Van die dagen heb jij vast ook.

Ik geef je even de website waar je eenvoudig die paarse armbandjes kan bestellen. Voor niks, al betaal je wel de verzendingskosten van $10.  http://www.willbowen.com/

Uw coach heeft de zijne ooit in 2012 besteld , en toen zéér snel gekregen. Per 10 bandjes is geen overbodige luxe, je verslijt er een paar en je kunt er weggeven of samen met anderen aan de slag gaan.


Succes met jouw uitdagingen, hou vooral vol. Op zoek zijn kan een beproeving zijn, een uitputtingsslag, ik voel met je mee .. mijn sympathieke steun heb je

Blijf schudden aan die boom !, blijf klaagvrij (je komt veel nee-zeggers tegen, krijgt soms boe noch ba feedback, ..) want dat helpt je vooruit.

groetjes van coach Clark Kent,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten