vrijdag 27 juli 2012

Klaagvrij met slechts 4 uurtjes slaap, het kan ! Seksuele voorlichting van uw coach met het paarse bandje om de pols.

Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 21/ dag 47 met het paarse bandje om de pols.


Een dag 10 klaagvrij aan één stuk.


Had slechts 4 uurtjes geslapen, naar film geweest met Hero. Rond 01:00 in bed om 05:23 er uit.
's Morgens ontmoet ik een 13-tal medewerkers, vaak van velen geen goeiedag of een waarschuwend klagen in de zin van 'verwacht niet teveel van mij vandaag want..


In Will Bowens boek en audiobook beschrijft hij dat bij de E uit GRIPE; Excuse for poor performance.
Dit weekend zal ik nog één van de 5 redenen waarom mensen klagen uitschrijven.
geeuwende medewerkers met redbull en koffie 's morgens, ik hou er niet van: het zegt non-verbaal dat ze nog niet wakker genoeg zijn om te komen werken. Alsof ze recht uit hun bed naar het werk komen. Leve een gezondere ochtendroutine, thuis wakker worden of onderweg op de fiets of zo


Niet voor mij dus dat excuus, 's avonds grote Jan, 's morgens grote man. Die slachtofferhouding da 's niks voor mij, al deed opstaan pijn hoor. Ik ben een 8-uren-slaap-man. 


Ik had het niet gepland, maar zei dat ik 4 uurtjes geslapen had en zou laten zien dat ik dan ook vriendelijk en actief kon functioneren. Een ingeving, waarschijnlijk door het programma van Will Bowen dat ik graag in de praktijk breng en deel.


Het leverde wat leuke gespreksstof op en ik heb me flink gehouden. We hadden het over de film 'batman'. Er zaagde niemand over moe zijn, redbull nodig hebben enzo.


Excuse for poor performance hahaha dit stuk over presteren in bed viel me zomaar in de schoot. Zo gaat dat als je bewust met iets bezig bent ..plots zie je de bewijzen rondom je, soms ook leuke dingen om te bloggen.


De toon van dit stuk doet ons héél ouderwets aan, toch is het slechts 10 jaar ouder dan ik ben dus zooo ver in het verleden is het niet.
Het is achterhaald tot en met, en ik raad niemand aan zo onmondig te worden om in te stemmen met alles om maar persé klaagvrij te zijn !


Ik heb het vandaag ook over twee mensen hun slechte prestaties gehad, niet leuk maar ook niet klagend. Het is een uitdaging ..net als die 21 dagen waarmee ik jou ook succes wens. Ik sta als 1 man achter je.


En nu wat fun ; poor and good performance
Klaagvrije groeten van coach Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten