donderdag 5 juli 2012

Kort geblogd

Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 11/ dag 23 met het paarse bandje om de pols(en).

Dag 2 aan één stuk klaagvrij.


Vandaag 4 feiten:

  • een medewerker zegt me dat ze graag zou willen klagen. Ik zeg dat zij dit mag - maar ikke niet - en ze antwoordt dat ze dat ook wilt proberen. 'T zou na een tijd gemakkelijker worden als je het niet meer uitspreekt zeg ik ..en we lachen er beiden hartelijk om (en zagen niet).
  • mijn zieke baas mailt van thuis opdrachten doorspekt met achterdocht. Ik antwoord gewoon niet. 
  • een (nacht)medewerker belt me op en vraagt of ik haar wil helpen als coach want ze heeft gehoord dat ik dat doe. 
  • Hoor Will Bowen op cd in de auto zeggen dat je je moet richten op wat je wilt, niet klagen over wat je niet wilt. Ik bedenk dat ik dat in de jaarlijkse evaluaties moet blijven doen, al zijn er 'dingen' te zeggen.
Hoe ver sta jij met het experiment ? Kunnen 'zwijgen' vandaag ?
Succes morgen,
Coach Clark Kent (They did not get me this time!)


Ps.: Vriend Brunie is onlangs begonnen met 'start to run', hem wens ik ook veel succes. Het is niet eenzaam in zelfhulpland.
C.K.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten