dinsdag 10 juli 2012

Klaagvrij: Als ik geld uitgeef, ga ik kankeren


Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 14/ dag 29 met het paarse bandje om de pols.

Hoi ! Ik begin dag 8 aan één stuk klaagvrij.


Een mens wordt daar stil van, zot, of stilaan zot van, en om toch 'iets' te doen moedig ik vrienden aan die laten weten dat ze ergens mee bezig zijn, en doe zotte dingen zoals
een bizar zelfportret maken. 


Ik heb nog korte babbeltjes gehad over dat paars bandje. Het staat niet voor het steunen van een goeie zaak, neen, het is een werkinstrument. Clark gebruikt het actief. Het dient er voor dat de drager zich betrapt op het spuien van negativiteit. Oh, het gaat rapper dan je zou denken ..al stem je er al maar mee in als iemand anders begint te zeiken/ zieken. 8 dagen is toch al een prestatie. Zal ik het halen ? 21 dagen zonder klagen, mopperen, negativiteit >zie blog< ?


..de periodes worden toch al langer hé, bij jou ook ?


9 zal ik wel halen, heb 2 dagen vrijaf en heb geen plannen buiten gaan zwemmen, lezen en evaluaties van medewerkers maken > ga me richten op 'feiten', 'vragen' en 'wat ik van hen wil'. 
Hou me ook ver weg van de solden en de drukke winkels. Als ik geld uitgeef voel ik me schuldig en dan probeer ik dat te bedekken met mild kankeren.
Nu Croque madam maken voor mijn kids en mij, mmm






Je leest het verder wel hoor.
Met hulp van Hulkje !
Hulks eerste spiegeleieren ! een natuurtalent !




Ik wens ook jou een klaagvrije dag.




coach Clark Kent



Geen opmerkingen:

Een reactie posten