zaterdag 28 juli 2012

Klaagvrij: Paars bandje stuk. Hier spreekt men klaagvrij Vlaams !


Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 23/ ook dag 48 met het paarse bandje om de pols.

Na dag 11 klaagvrij aan één stuk, terug naar 1. 


Daarstraks blogde ik nog happy dat het me zou lukken ..nu ja, het blijft een uitdaging.
'Als me dat zou overkomen, zou ik me eens goed laten gaan en weer lekker klagen' zei mijn vrouw.
Hahaha, o.k., maar eerlijk gezegd heb ik die neiging niet meer echt zo


Vandaag was ondanks die uitschuiver een prima dag, en het doel om er gelukkiger door te worden lijkt haalbaar - 21 dagen of niet.


Waar kloeg ik over ?
Over iemand die na negen jaar hier nog geen Vlaams spreekt en dat ook niet wilt. 


Dat zou kunnen vallen onder '..ik ben wel goed aangepast (I)' of '..met zo een medewerker kan ik niet behoorlijk werken (E)'. 


Op zich is het een feit waar ik me best over mag uitspreken ..maar niet zo klagend (dus de manier waarop). 
Ik blijf er wel van overtuigd dat men hier Vlaams spreekt ! Zonder gezaag.

O ja, mijn bandje is geknapt ! door intensief gebruik.
Je bestelt er 10 voor €10, geen probleem dus. Heb er nog.
Groetjes, Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten