donderdag 10 oktober 2013

Overthinking makes it a problem - Klaagvrij coach Clark Kent begint weer aan 21 dagen niet klagen

Ja, ik draag nog steeds een klaag-vrij-pols-bandje dat ik van de ene naar de andere pols doe als ik klaag.

't Is te zeggen ; ik droeg het thuis omdat het op mijn werk niet mocht.

Nu kan ik het weer 24/7 dragen en gebruiken. 
Uw coach doet weer een nieuw bandje aan , de kleur is van het vorige af-gedragen. Ik hou u op de hoogte van mijn vooruitgang.

Vanaf vandaag weer 21-dagen-klaag-vrij proberen te zijn. 


Alles lijkt nogal groot en lastig totdat je het aanpakt !

Neem vandaag al een stapje om te starten met wat-het-ook-is dat je zit te over-denken.
een klaagvrije wereld



Everything seems like a big deal until you do it! Take a small step today to get started on whatever it is you are contemplating.

a complaint free world

klaagvrij coach Clark Kent




1 opmerking: