zaterdag 5 oktober 2013

Ofman Kernkwaliteiten van coach Clark Kent

Wat zijn de Kwaliteiten van Clark Kent ?,
waar is hij bijgevolg minder goed in - m.a.w. welke Valkuilen heeft ie ?

Waar ergert hij zich daarom dan ook enorm aan, zijn Ergernissen ?

en wat zijn uw coach zijn eeuwige Leerpunten ?

Als coach heb ik over mezelf al vaak diep nagedacht, en enkele jaren geleden maakte ik - o zo creatief - een raster op over mezelf.
Ik heb het tal van keren aangepast, maar de laatste twee jaar ben ik nog steeds tevreden met het resultaat
..dit ben ik (met al mijn goede kanten ..valkuilen en ergernissen).

Jouw schema zal er anders uitzien , maar misschien inspireert het om er ook eens aan te beginnen.

Hoe ik aan de woorden kom ? , ben ik zo welbespraakt ? (nee hoor)
..Wel , indien je gemotiveerd bent, vind je die woorden wel o.a. op het internet onder zoektermen als
kwaliteiten, sterktes, Ofman, kernkwaliteiten, persoonlijke eigenschappen, deugden,
 enzovoorts

Dees is mij op het lijf geschreven. Neem het niet zomaar over.

Succes met jouw eigen zelfkennis. Fijne zoektocht , je komt verrassende zaken tegen , beloofd.

Groetjes van coach Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten