maandag 18 juni 2012

Klaagvrij met coach Clark Kent (blog 4)

Coach Clark Kent test: A complaintfree world van Will Bowen/ blog 4/ dag 3 met het paarse bandje om de pols. 


En nog steeds geen dag klaagvrij !












Vaststellingen van de dag:
- Hoe minder mensen ik tegenkom, hoe minder ik klaag (op mezelf ben ik een best tevreden mens/ geworden).
- Hoe meer andere mensen klachten uiten, hoe moeilijker wordt om niet te zeuren (niet zozeer mee-praten, maar mijn verdraagzaamhiedspeil daalt).
- (gevolg) 's morgens gaat het vlot om klaagvrij te blijven, rond tien uur gaat het nog aardig, dan wordt het op de tong bijten ..en tegen de middag zei ik hardop dat ik de mistevredenheid van de cliënten beu ben (bandje van pols veranderd)
- Ik kanker niet meer sinds mijn eerste experiment met mijn bandje, maar ben toch een milde klager met rond de zeven subtiele klachten per dag.
- In het stadsverkeer kan ik de gsm'rs wel wurgen. Geen vinger omhoog, wel apengezichten trekken in de spiegel (leuk doch klagen want niet ingehouden).


Positief is wel dat ik bij elke wisseling van het bandje nog zie zitten (ik heb het een jaar geleden gehaald, dat moet te doen zijn ..toch)


Tot de volgende update: hou vol met jouw experiment, succes ermee!


Clark Kent
in mijn Austin Healy in 1951 (nog géén gsm's !)



1 opmerking:

  1. Welkom Enea ! Heb jij je bandje nog ?
    Doe je na de blok mee ?
    Vandaag stuur ik nog iemand een bandje op. Dit wordt met de dag toffer (maar nog niet zonder klagen..)

    BeantwoordenVerwijderen