vrijdag 22 juni 2012

één 1 maal friet per week is gezond/ 10 topfrituren in Antwerpen, en frituur Swa

Geloof het of niet als gezondheidscoach promoot ik de Friet.
Het is bs dat fritten slecht zijn voor de gezondheid, één keer per week is o.k. al hou ik het met mijn gezin op één keer frietjes van 't frituur om de veertien dagen. We eten al genoeg andere fast foods naast die friet, is onze redenering. Wij zijn nog echte zelf-chefs en maken onze slow food from scratch (vers in de eigen keuken).

Frietjes uit de frituur zijn dus prima, als je een fatsoenlijke frituur bezoekt. Eentje waar de frit niet druipt en het vet regelmatig vervangen wordt. Als gezonde Belg ben je niet tevreden met zomaar wat patat. Wij klagen nog over slechte frituren, en kotsen van frieten uit pretparken gebakken door puberale vakantiejob-nitwits die thuis nog geen diepvriesmaaltijd ontdooien. Mijn God ! neen ! een gezonde Belg wil kwaliteit in zijn puntzak of bakje.

Mijn kids zijn geboren in Antwerpen en wij wonen er graag. Clark Kent toont vandaag dus de 10 beste van 't Stad, maar laat me u de ultieme frituur van Limburg eerst tonen m.n. Swa aan 't station in Leopoldsburg !
Maar goed, mijn favoriete frituur in Antwerpen is Frituur Den Hoek, en die staat in dit artikel.
Jim & Brenda stoppen er binnenkort mee maar blijven toeren met hun frituurwagens en feesten verzorgen als traiteur De Tempelier.
Veel leesgenot. Laat dit artikel en de frietjes smaken !
coach Clark Kent





Geen opmerkingen:

Een reactie posten