vrijdag 7 maart 2014

Ik zou willen dat Hij niet zoveel vertrouwen in me had | coach Clark Kent is het lege Duracelkonijn

27 dagen ver in de 21-dagen-aan-één-stuk-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen)

W Bowen 9 - C Kent 16

"Lampje op het dashboard brandt ? , oh U komt even langs, we wissen snel die foutcode , zo gedaan." 
Louis en ik reden meteen naar de garage , dit zou onze dag shoppen voor communiekleding niet in de war sturen.

Veertien jaar oud , uw wagen is terminaal, was het verdict. 
Uw coach hecht nogal aan oude spullen , alles wordt met liefde gesoigneerd en ecologisch tot op de draad versleten. Een nieuwe gsm terwijl de oude nog werkt ? , niet nodig ! Call me oldfashion. 


We zagen in de showroom een stockwagen tegen een redelijke prijs en beslisten die te bestellen. Over onverwachte aankopen gesproken !
Louis en ik klagen vrijwel nooit tegen mekaar en bijten snel door zure appels. Wat moet , moet , pech of niet. Gene zever. Hier beneden staat de uitleg van Will Bowen over jouw 'regular complaint recievers'. Lois en ik zijn niet elkaars vuilniswagen , wat niet leuk is wordt als een feit verteld


O ja , 
Vandaag was die eerste dag op die nieuwe job voor uw coach ! 

Het verkeer door het scheldeland viel reuze mee , geen spits , heen noch terug. Het onthaal was hartelijk, de informatie was 'een ton' want na een werkdag was ik murw als na een lange dag (week) op de schoolbanken. Mijn peter had nadien denk ik ook een wandeling en flink wat Leberg-water nodig. 

Ik begon energiek als een Duracelkonijn , en vertrok als dat andere leeg konijn naar huis , zéér tevreden met mijn keuze van werkplek. Ik ben niet zo leeg dat ik niet meer kan bloggen.



Het is een zegen dat ik morgen al die info op mijn gemak kan bekijken en maandag met wat bagage kan starten.
Is het te veel ? Noop , geen valse verwachtingen , die eerste dagen , die eerste weken (eerlijk , maanden zelfs) daar moet je gewoon door. Het vermoeiende is dat je op onbekend terrein nog geen enkele vat hebt, en moet vertrouwen op moeder Theresa en de natuur, 
en vooral de ervaring dat er achteraf nog nooit iets 'te zwaar' is gebleken. 
Het vet drijft uiteindelijk altijd boven , nu meteen zal ik geen fantastische indruk maken , dat komt wel.

en nu gaat jouw coach drijven op zijn matras , uitgeteld voor vandaag.

Bemoedigende groet van jouw coach Clark Kent,



















Will Bowen says : All right, I'm approaching my personal best thus far on this Complaint Free Challenge. I made it
to Day 9 a few weeks ago before complaining and starting over.

Maybe I just won't talk ;-D

Becoming Complaint Free is actually easy when you understand that you tend to complain to the same four or five people about everything. 

Who are your "Complaint Receivers?" Who is it that you always seem to be griping to about the challenges, struggles and injustices in your life?

For me, it was my mother. I'd call my mom every Sunday and it seemed that the more problems I had, the more we talked. Now that she's gone, I miss talking to her but not my weekly gripe sessions.

Identify your "Complaint Receivers" and either avoid them or become hyper vigilant when you are with them.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten