zaterdag 8 maart 2014

Fietsonveilige Nationalestraat heeft me genekt | Terug op 1 dag klaag-vrij

27 dagen ver in de 21-dagen-aan-één-stuk-klaagvrij-uitdaging (a Complaint free World - Will Bowen)



W Bowen 1 (na 10d) - C Kent 1 (na 16d)

Hier is wat gebeurde ; met zoonlief reed ik door de stad om boodschappen te doen , en met hem een game te zoeken in de Game Mania , eigenlijk wel leuk. 

We fietsen door de nieuw aangelegde Nationalestraat in de stad ,  
een geparkeerde wagen rijdt voor ons uit , eentje staat met zijn neus op de straat , voetgangers lopen voor ons over , een bus, een tram, een rood licht , een autospiegel die me raakt (werkelijk) .. 

Sinds de heraanleg heb je er als fietser geen plaats meer. Mooie straat maar fiets-onveilig , en ze verzakt al.

Normaal neem ik het er allemaal bij , ik ben een stadsmens geworden , haast onverstoorbaar , máár nu werkt het op mijn zenuwen want er is bijna geen plaats tussen de stoep en de rails , mijn zoon zou kunnen vallen in de drukte (je ziet het zo vaak ; fietsers wiens band in de rails geraakt waardoor ze vallen). 

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/bitse-rel-over-nationalestraat.aspx
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/nationalestraat-wordt-opnieuw-opengebroken.aspx#

Ik wil ook naar huis ! , de voormiddag is om , ik moet nog informatie doornemen voor mijn job , morgen is er feest en kan ik niets doen , misschien speelt dat ook mee.

Ik zeg hardop "OH JA, loopt U ook maar voor me door, ik stap wel af !" (wat ik ook moet doen). De voetganger kijkt me schaapachtig aan.

Verdorie geklaagd op mijn zonnige zeventiende dag. Het kan zo snel gaan , ook op een fijn uitje met mijn zoon die in de wolken was met zijn game. 

Paars bandje van pols gewisseld. Opnieuw dag 1. 
Mijn mentor blijkbaar ook , en hij deed daarbij nog een T naar mijn smaak aan.

Klaagvrije groeten van coach Clark Kent (die zijn werkdocumenten ruim op tijd kon lezen, en nog in de zon kon zitten. I feel great ! ondanks dag 1),




Will Bowen : Back on Day 1.

Here's what happened: I was putting some stuff away in the bathroom and picked up a bottle of vitamins. "Someone" left the lid unscrewed and the bottle slipped out of my hand spilling little gray pills in the drawer, across the floor, etc.

I found myself irritated about "Someone" not putting the lid on the vitamins tightly enough and griped aloud. (Actually, since they're my vitamins, it was probably me!) Either way, I'm back on Day 1.

The actress Emily Proctor once said that when she feels down, she put on a tiara and it reminds her that she’s a princess. Well, a tiara would slide off my bald head so a Superman shirt will have to do.

Actually, I feel great. Ready to make it to day 2, again.

How's it going for you?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten