zaterdag 14 december 2013

99 Problems | I feel bad for you son

Vandaag dag 53/ dag 8 aan-een-stuk klaagvrij 

8:30u deze morgen stond ik als eerste aan de poort van de Coruyt. Als drukte en aanschuiven niets voor jou is , is zaterdag inkopen doen af te raden ..of je gaat voordat iedereen er is.

Sta op op jouw eigen voorwaarden,
is zo een overlevingsregel. Met andere woorden , sta wat vroeger op zodat je tijd hebt om je rustig te wassen, scheren, de files aan het toilet en de badkamer voor te zijn (tieners!), te ontbijten, naar je bestemming te rijden..
















Het is me gelukt, geen klachten.

Ik was voor Louis Lane op. Je vrouw voor zijn, is voor een man ook een overlevingsregel.
'Dan moet ge wel ene rappe zijn' zei Captain America bij 't lezen van deze blog.
Ja, ik ben dan ook Superman eh.

In de auto hoorde ik nog een goeie anti-klaag-schijf van owee 6 jaar terug :

If you have girl-problems I feel bad for you son,
I 've got 99 problems but a bitch ain't one
(Jay Z, 2000)

coach Clark Kent zegt Yo,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten