woensdag 15 oktober 2014

Uitgedaagd | Mijn eerste Positieve Dag | 't (on)aangenaam toevallig avontuur met coach Clark Kent


Ik nam me voor in een wei, in zo een oud roestig bad te duiken waar koeien uit
drinken, of in een wildwater-water-attractie . Ik vond geen cameraman (serieus).  

In een modderplas springen, liefst vanaf een hoge brug, terwijl je een zwart-wit foto maakt en een emmer ijswater over je kapt, worstelend met een beer of een lama ..
Ben jij ook al uitgelokt via facebook ?, 'genomineerd'.

Uw coach wel. Ik durf eigenlijk bijna alles, en wat ik niet durf doe ik niettemin alsof, en ik overleef het meestal. 

Ik ging deze week de uitdaging aan om elke dag te schrijven over 'mijn positieve dag'. Eigenlijk ken ik de regels niet, ik moet ze eens vragen aan Nathalie. Clark Kent zei al Ja, ik zal maar beginnen, het intussen woensdag.

Vandaag ben ik geleefd, compleet niets van mijn mooie agenda heb ik kunnen doen, afgezien van iets waar ik naar toe 'moest' en niet onderuit kon.

Wat was er dan zo goed aan?


Awel, alles dat ik in de plaats deed, was dan niet mijn keuze, maar het was wel nuttig en sloot aan bij wat ik voor ogen heb.
Ik heb veel geluisterd, dingen kunnen regelen, mensen een goed gevoel gegeven, geloofd in een goede afloop, niet geklaagd.

Ah, en toen ik om zes uur nog niet naar huis kon omdat ik een dagplanning hoor te maken voor mijn team ..kwam ik tot de ontdekking dat een collega die voor me gemaakt had , wonderfull !

Zo kwam ik thuis en kon nog net met mijn gezin aan tafel schuiven.

Was het toen gedaan? noop.
de afwas (by hand), een brood halen (by foot), en rekeningen betalen om 23:14 (by homebanking), kun je zien als van moetes .. maar het is allemaal hoe je 't bekijkt. Positief.

Clark, jij houdt jezelf voor de gek ! Het positief bekijken, ja hoor !

Inderdaad, je zou dat kunnen zeggen, maar ik voel me er o.k. bij als ik de dingen kan her-kaderen zodat ze wel passen bij mijn doelen in het leven. Als je dat raar vindt, dat kan, het helpt mij wel tevreden zijn. In mijn hoofd is alles een avontuur, een uitdaging.

Zou Nathalie content zijn met mijn eerste positieve dag ?

Bah , 't zal wel eh.

Voor diegenen die coach Clark Kent nog niet kenden,
aangenaam kennis met u te delen.
Het leven , zelfs onderweg naar het werk, zit vol leuke toevalligheden







Geen opmerkingen:

Een reactie posten