vrijdag 24 oktober 2014

Uitgedaagd | dag 9 positief | The Longest Day


























Uitdagende Nathalie zal content zijn, ik blog voor de vierde keer een positieve dag voor haar.

De langste dag werken bij mijn nacht- en dagteam, van 03:00 tot 15:00, en sffs om 23:00 haal ik mijn dochter op van haar reisje naar Parijs. 
Allemaal niet zo erg ..omdat het 'mijn keuze' is geweest.Uw coach wou zijn betrokkenheid duidelijk maken.
Zou mijn directie zoiets van me verlangd hebben, dan was ik er helemaal niet blij mee geweest, no way. 

Nu voelt het als moe - nee, eerder zombie-status - maar voldaan.

Ik ben dankbaar voor ;
mijn collega die een geweldige T kreeg van haar team en me dit
kwam laten zien met de uitspraak 'dit zou jij ook dragen hé ; Relax and let the team leader take care of it! ' |
voor mijn Pools sprekende medewerkster die ineens een klik heeft gevonden en dingen vertelt , wat een onverwacht leuk iemand | iemand die spontaan een deeltje van mijn papierwerk deed, zonder het te zeggen | iemand die de post verdeelde in mijn plaats | iemand die me in vertrouwen nam | een toffe ontmoeting met de dochter van een ouder koppel | ..

kleine dingen maken mijn dag, écht waar. Volgens mij is dit voor iedereen die even wilt opletten zo.

Uw coach zou zich moe en slecht kunnen voelen, zoals zijn maag die nachtwerk slecht verteert, maar Clark Kent is content.
Uitdagende Nathalie ook ?

Het was de langste dag, waarop het langste weekend volgt want we zetten de klok een uurtje terug van zaterdag op zondag, wintertime.

Groetjes van uw coach Clark Kent

mijn hoofdverpleegkundige reageerde op deze blog met 'mooi gezegd, topteam hé' , en ik dacht meteen :

Ja in zo een team hou je zo een lange dag wel uit (wat een goed gevoel)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten