maandag 14 juli 2014

Whining ! | Five times a sucker

Vijf redenen waarom mensen bij jou komen klagen 

143 dagen ver in de uitdaging met het paarse polsbandje om (A Complaint free World) en de stand is
Will Bowen 5 - Clark Kent 11 of 1 - en jij ?

Hier onder geef ik jou nog eens bondig de vijf redenen waarom mensen klagen .. ben ik te streng voor mezelf vandaag ?

Waarom ik twijfel ? Clark Kent heeft iets te intensief zijn jonge geest met zijn lichaam bezig gelaten en de rug overbelast (feit). Clark zorgt er nu goed voor, een paar dagen kalm aan bewegen, slechte stoelen vermijden. 

Onze vlinderstoelen (Arne Jacobsen 3107) zijn mooi, maar ongemakkelijk bij pijn (feit). Ik denk dat ik daar over gezaagd heb .. om aandacht waarschijnlijk (je kent de vijf redenen ondertussen wel)
o.k. , dag 1 dan maar (dju)

Ik heb wel heel leuke dagen achter de 'rug', die wildwaterbaan was er misschien wat te veel aan na een tiental keren.
No Regrets :D

Ja , dat is streng , maar mijn mentor is ook streng voor zichzelf.

Ik noem eens een zwaardere reden waarom mensen klagen,
'zelf geen verantwoordelijkheid willen nemen (voor de oplossing)'
Zeuren dus. Dat ga ik niet doen, ik neem een pil en pas wat op, en zeg er minder over.

Daar gaan we weer voor 24 uren , liefst 21 dagen aan-een-stuk klaagvrij zijn.


coach Clark Kent






















die vijf reden , daar heb ik het wel vaker over (link)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten