donderdag 10 juli 2014

Verloren dag | Verslag van een Tijdreiziger | Op de rand van Tijd, Ruimte, en Klagen

143 dagen ver in de uitdaging met het paarse polsbandje om (A Complaint free World) en de stand is
Will Bowen 8 - Clark Kent 7 - en jij ?


Volgens mij had ik een week terug dag 21 gehaald, maar mijn tieners bleven maar beweren (ze zijn keihard!) dat ik op avond 21 geklaagd had aan tafel .. ik zou gemopperd hebben over hun (dat ! zou kunnen).
21 dagen-aan-één-stuk klaagvrij blijven is .. haalbaar doch niet simpel. Toch ben ik beslist om het niet op te geven.
Had ik haar bij gehad dan was de expertise vast gunstiger verlopen
Ach, ik bel mijn behulpzame verzekeringsmakelaar wel, die komt wel voor me op (feit).
Blauwe zwaailichten achter me nadat ik de wit-met-oranje wagen (The Cops) gespot had en afremde. Hij haalde me in en maakte een gebaar van 'geluk gehad manneke'. VROOOAAR !
Er ligt een winkellijstje voor me klaar (feit). Ik had liever thuis gebleven vandaag (feit), er komt visite, mijn nichtje komt slapen, en er is een BBQ bij collega 's (feit) .. maar ik maakte zelf de keuze om te gaan, en amuseer me meestal wel eens ik de deur uit ben (feit).Clark Kent is gewoon graag thuis (feit).
En het leukste feit is dat ik onverwachts een zus heb ! in Noorwegen (feit), en dat uit de eerste contacten blijkt dat we - ondanks gescheiden opgegroeid te zijn - veel zaken gemeen hebben (leuk feit). 
Deze dag is verloren (feit) zoals Brazilië tegen Duitsland : 1 - 7 (feit). Ik heb last van hooikoorts (feit).
Gelukkig reed ik met mijn auto door die timewarp-tunnel en sloeg deze dag over ZAPP ZOEFFFKlaagvrije groeten van coach Clark Kent,
I don't know about you but everything that is important to me has taken time. It took me over a year to fly solo in a plane, it took me 18 months to get in shape after I decided to do so, whenever I write a book it can take a year or more.
Why, then, do we have the mistaken belief that we should be able to change ourselves overnight? Eddie Cantor said, "It takes 20 years to make an overnight success." The only people who fail at the 21-day Complaint Free challenge are the ones who give up.

Last night I caught myself speaking sarcastically. So, I'm back on day 1-- which is a great place to be. If you're doing the Complaint Free challenge, don't give up before the miracle happens.

Last night I caught myself speaking sarcastically. So, I'm back on day 1-- which is a great place to be. If you're doing the Complaint Free challenge, don't give up before the miracle happens.

Will Bowen was ondertussen al drie keer herbegonnen .. geen schande voor Clark Kent dus (There 's no shame in day one !).


13:39 u en ik ben moe (feit). Vroeg opgestaan om met mijn wagen naar de expertise te gaan (feit). Het is zonde dat mijn nieuwe auto vol blutsen staat na een hagelstorm (feit). Het duurde lang, deze expertise (feit), en ondanks dat het klaar als een klontje was, had de expert het over fouten in de schadeclaim omdat de deuken en de krassen volgens hem niet allemaal van de hagelbui zijn (hij vergist zich want de wagen is maar enkele weken oud) .. (feit). 




Al ga ik met momenten graag weg met leuke mensen
Zot teamavondje uit op de Kermis !
Of koopjes doen met Hero (een bril voor vijftig cent !, een echte vintage Rodenstock !)


Ik ga nog op iemand toestappen die onrechtstreekse commentaar op ons had op facebook (feit). 

We mailen , en het helpt dat we openheid en een gelijkaardig gevoel voor humor delen. Het is nog vroeg om er over te bloggen, maar het komt wel goed (wat als we absoluut tegenovergestelden geweest waren, brrr).

Morgen nog een dag werken (o.k. feit) en dan een lang weekend (tof feit) .. dat reken ik pas als vrijaf.



Yep, ik heb niet geklaagd,



There is no shame in day 1!
 —  Complaint Free

1 opmerking: