vrijdag 12 juli 2013

Bloggen - Teach to Learn


Chris Garret:

A blog can be used to brainstorm, discuss topics, and gather your thoughts.

Chris Anderson:

Blogging is a way to make myself smarter.

Peter Rojos:

Blogs can be an excellent self-study tool.

Coach Clark Kent:

Blogging is learning by teaching others.

Blogging keeps me fresh and motivated.


deze week kreeg ik de tip meer te communiceren over plannen en ideeën, terwijl enkelen dat communiceren juist hekelen. Ik mag niet voorzichtiger worden , me niet laten tegenhouden zei HRM , 

en dus verwacht u aan meer info en briefjes die uithangen.

Wekelijks een 'citaat' of de herhaling van een 'regel' of een 'afspraak' is te verwachten. In een leuk jasje , ben ik van plan.


Het opfrissen van 'oude' afspraken op oude tegeltjes leek me een leuk idee. 

Of iedereen dat leuk vind ? 
Ik verwacht van niet, maar dan moeten ze nodig eens zelf een dienst gaan leiden op een creatieve manier én door iedereen leuk gevonden worden.

Het bloggen is voor de meerwaardezoekers , én doe ik zéker voor mezelf !

groetjes van coach Clark Kent



Geen opmerkingen:

Een reactie posten